Sunday, December 19, 2010

ubat nyam0k bau strawberry yummy cweett22!!

haha..entry yang agak senget malam nih...bukan apa..aku cucuh ubat nyam0k fumakilla yang ungu untuk aku bunuh segala nyam0k yang dok serang aku..ya allah!!!ni ubat nyamuk bunuh nyam0k ka bunuh aku nih.......xtahan aku dengan bau dia...sumpah baw keling!!!aku rasa cam kat kuil dah nih..hihihi....aku xkata keling tu ****..ops!!!bukan ya..kang xpasai kena ban plak..hehe..aku ada kot experience satu sem dok kat kuil..aku rasailah segala baw yang ada...baw kuat cukop..kalau selsema time depa bt perayaan ka pa..rasa alhamdulillah jugak la...heeeee....


tetiba aku rasa nak kerja kat kilang fumakila nih...tukang bagi idea pun jadik lah...aku rerasa lah mcm nak ja bt ubat nyam0k baw manis2...cam baw strawberry ka...wah....pasti pilihan ramai punya....pasal jadi cam 2 in1 la....dalam bunuh nyam0k boleh buat aromaterapi dalam umah tu...yer dak???



p/s: tiada kaitan gan yang hidup mahupon mati ok.....sekadar membawa inovasi pada fumakilla....

8 comments:

  1. hahaha..thaipusam haritu smbut x??haha

    ReplyDelete
  2. wajib sambut!!cuc0k sana..cuc0k cini...ngeri sgt!

    ReplyDelete
  3. dtg ziarah dari blog encik ben ashaari.. jemput dtg umah.. salam ziarah=)

    ReplyDelete
  4. ubat nyamuk bau strawberi kang ada pula yg mkn ubat nyamuk he..he..he

    ReplyDelete
  5. lama dah tak pakai ubat nyamuk yang mengeluarkan asap,gara-gara anak ada penyakit G6PD...sekarang guna yang elektrik jer..memang yang berasap tu baunya..mak oii tersumbat hidung den..

    ReplyDelete
  6. haha, mcm tu mkin bnyk nyamuk kot :P

    ReplyDelete
  7. idea yg bernas! hehe..cpt p mintk keje kat kilang fumakilla..kompem dapat anugerah pekerja cemerlang! haha..

    ReplyDelete