Sunday, December 19, 2010

marath0n movie kat panggung!!

lagi 2 minggu lagi berambus lah aku dari sini..pulang ke pelusuk merb0k yang indah permai..hahaha..menganjing sangat....
kot jitra nih panggung dia superb...tapi bayaran???alahai..terketaq2 aku rasa nk hulur duit beli tiket tapi kalo kat central square...fuhh..aku rela doe!!5hengget satu movie..ok what???berbal0i aku rasa....nih kat jitra..10hengget satu movie...cam kat quensbay dah...aiyooooo0000...
ok nk tgk movie apa ya????

yer....org dah teng0k lama dah...dah basi pon..aku baru nak tengok....hukhuk..

nih aku saja ja nak teng0k pasal si 'awek' aku nih mesti terkej0t2..hehe...saja nk kasik dia melatah...

nih lambatlagi nk kluaq tp xpa..rancang awai2....POLC sgt....hehe..
next crita adlah terbitan KRU....merong mahawangsa punya kisah..aku xboleh lepaskan cerita nih.....huhu..

3 comments:

  1. nak wat moviemarathon en??? bgusssssssss....hahahha

    ReplyDelete
  2. tengok 3D tron kt VM la menarikk. hahaa

    ReplyDelete