Saturday, December 11, 2010

hobi zaman bebudak hingusan

hai semua kengkawan..hahaha..hari ni punya entry pastinya pasal cerita2 zaman silam yang menggelikan hati.sesudah pekena secawan air teh...terus xley lelap dah...trus online utube tgk lagu2 hot bollyw00d.Mahsyuuuuukk!!!!




hobi aku time gilakan artis2 bollywood nih mmg XLEY BLAH....aku kumpul duit pastu aku beli majalah Stardust, Hi dgn Bollywood...takat beli then simpan..ok lg...ni semua poster dia bg, dgn gambar2 yg cantik dalam tu aku framekan...boley x???hahaha...aku gunting jer lah....yang penting mak aku xjumpa segala frame aku tu...hehe..(takot kena buang)




aku xtaw pasepa aku boley suka sesangat gn artis2 bollywood nih....idong mancong2 kot..ahakz!!kiranya setiap movie yg keluar mmg aku follow..minat aku nih lg menjadi2 pasai paksu aku pon sejenis gn aku....aku selalu follow dia p mana2 ja...hahaha..(nyeb0k btoi)..so kiranya hidup kami time tu dikelilingi oleh aura2 hindustan ja lah...lagu malay mmg kami xlayan..yang penting..paksu aku ni lah yang influence aku untuk turut framekan gambar2 SRK, kajol, rani, twinkle, juhi, dan...raaaaamai lagi...


nice couple!!


dulu2 punya bolly artis mana ada sexy2...tp mmg syok kita nk tgk...talent dorg xbley dinafikan...skang dorg dh advance agaknya....sexy2...bra je pkai...aduhhhhhh!!!!lanih punya movie kurang Ummmmmphhh....pasepa tah!!????yang tertentu ja yg best pon....kekadang pelakon dia terlampau seksi tapi pelakon xbest mana pon....

minat aku yang xley blah tu....dh aku tinggalkan sejak paksu aku dah kawen..hihihi...bak kata orang kedah...dh xdak gu dah...ni benda 10 tahun lepas...so bila aku terjumpa balik frame2 meng0ng aku tuh...aku pun terfikir sesorang aku...'pe motif aku nk buat frame2 nih semua??'buudusssssnya aku...

No comments:

Post a Comment