Tuesday, December 28, 2010

ini bubur yang tak cair!!

assalamualaikum dan salam 1 malaysia....heeeee...gegeh betoi aku nih....dah bape hari aku xupdate pasal xsempat...tapi aku ada banyak gak la aktiviti before balik kampus....ni aktiviti semalam...kita yang belom kahwin nih kena ler sertai aktiviti gini pasal nanti g umah mak mentua..kang ternganga xtahu buat pape....petang semalam kitorang sekeluarga berpakat nk buat bubur asyura....sempena muharram yang mulia ini...eloklah kuatkan hubungan silaturrahim sesama kita....amboi!!






aku sangat suka time tengah bulp!!bulp!!bulp!!pastu cedok makan..wahhh...tp saat itu jer lah aku makan..dah sejuk aku dah xnak...rasa xbest pulak....tp ramai org suka yg dah sejuk....macam2 ahhhh...



punya kalut kacau bubur nih..sampai bersilang2 pengacau tu...ada jugak yang time skolah dulu buat bubur nih gotong royong tapi aku xsuka....nape ea????bubur dia warna putih!!!bagi aku ia pelik ya....sebab selama hidup dok makan yg hitam dan xpernah merah....jadi aku bawak balik aje..xmkn pun..



ni dah lepas masak....dah berbahagi baik punya....sama rata...ada jugak yang kitorang kasik kat orang kampung....buat pemanis mulut...hampa rasa la sorang sikit noh!!!

p/s: lagi hitam lagi menawan...auuwwww!!!!

1 comment: