Friday, December 17, 2010

1st award yg memang special untuk aku...terbaik lah epa!!

lepas bangun subuh...aku punya la dok mengeram..hehe..tapi tetap xley tidoq...wat la nih....alahai...tensen2!!lepas ja ngisi per0t..aku terus nak bukak bl0g aku...pe citer dia hari nih...sehat kah??cewahhh...ada ka blog sehat?merepek disitu....
rupanya lepas check punya check...aku dapat award coz jadik follower ke 50 cik epa yg superb!! terima kaseh ya cik epa....hehe..xsangka sungguh....saja BW semalam....


comel x??siap de bear pelok2 ok...haha...selamat berkenalan ya cik epa....sebel0m nih aku cam tringin jer nak dapat award..cam heran gak la...'caner nk buat nih kasik dapat award ea??'..tetiba dapat..hehe...tah la...aku jd happy pulak....makaseh ya..pakat2 follow EPA taw..

p/s: epa...xde hal lah setakat nk buat entry utk epa..hihi...

No comments:

Post a Comment