Tuesday, December 28, 2010

mencari DAiM...

empat hari lepas..aku punya la excited pergi duty free..maw cari coklat daim idaman selalu.....sangat kempunan okey....
aku dah tawaf satu kedai mencari daim....nk p tanya kaunter..takot kecewa pulak kalau jawapannya..'maaf adik,coklat tu kehabisan stok'....aaaaaaaaaaaaaaaa..
tekaan aku benar belaka....
last2 aku p tanya gak..memang itu jawapannya....makin kempunan la aku nampaknya....
okey fine...cari jer coklat lain even daim dah hilang dari senarai...

 muka aku dh bosan dan agak kecewa disitu....cari jer la coklat laen fira....hehehe...
pastu aku rembat la beberapa jenis dan wajib dark coklat.....yummy!!!!


ini pun jadilah......uhuk!!uhuk!!uhuk!!!pasan x satu lobang dah kosong tu!!!??aku dah telan....geram nyer pasal!!!hihihi....

3 comments:

  1. ya allah firaaa..bagi aku sikit bole?? :)

    ReplyDelete
  2. fira ! huhu br ari 2 sy beli daim kat fam0us am0s . time new year ari 2 . sy p0wn mngidam daim n finally dpt gak kat fam0us am0s . tp harge ye mahal . rm25 . mark up lebih ! hahaha

    ReplyDelete