Sunday, November 28, 2010

cerita kedai kopi...

tengahari tadi waktu aku teman bapak aku lepak kedai kopi....aku diam jer dengar orang2 tua bersembang...tapi telinga pasang taw.hahaha!!!deme nih bersembang mengalahkan ahli politik!!ahakkz..taw knpa??ni antara ayat2 yang mereka perkatakan....'pati politk lanih depa dok kelei saja...depa taw dak depa dok kelei tu buleh jatuhkan bangsa kita'...aku yg mendengar nih...errrrrrr......no comment even aku nih student politik.apa kata kita dengar ja  pe kata org2 kampung yg kononnya boleh diperkotak katikkn...aku rasa....itu dulu..lanih dunia dah berubah.zaman dah maju....maklumatnya cepat sampai..xleh nk ckp bohong dah...kan3x???


pasti ada lagi yang disembangkan...cuma aku xmao tulis kat cni...bimbang ia menimbulkan isu races....kita berkongsi tanah dan udara yang sama walaupun berlainan kulit dan agama....so hidup la dengan harmoni ya...

No comments:

Post a Comment