Saturday, November 27, 2010

apa yang mahsyuukkk sangat pasai coklat nih???

susah kot zaman sekarang nih nk cari org yg sangat XSUKA coklat sebab ramuannya makin memberansangkan!!uhhhuuuu!!ada yg kurang suka maybe sikit jer la agaknya..tp pada penggemar coklat yg dah baham berkilo2 tu...cini ada kebaikannya....



  • zat makanan yang lengkap dan seimbang.
  • sesuai bagi golongan yang aktif bekerja.
  • coklat mempunyai bahan anti kerosakan gigi 
  • menghalang pembentukan plak gigi. 
  •  merendahkan paras kolesterol dalam darah.
  • memberi kesan ketenangan untuk penumpuan otak.
  •  membantu meningkatkan daya ingatan. 


P/S: dulu time aku hingusan lg...mak aku cakap xboleh makan coklat pasai gg aku dah abes reput...aku pon percaya la..tp sedap punya pasai aku makan gak curik2...hehe

No comments:

Post a Comment